Gratis levering på alle ordrer!

Politik for tilbagebetaling


Hvordan kan jeg returnere hele eller dele af min ordre?

Hvis du beslutter dig for at returnere dine produkter inden for den 14 dages fortrydelsesperiode, er det godt at vide, at vi refunderer det fulde beløb for ordren inden for 5 arbejdsdage, når vi har modtaget produktet.

Følg nedenstående trin for at returnere dit produkt:

  1. Kontakt vores kundeservice og bed om en returformular.
  2. Vent venligst på et svar fra vores kundeservice. Du kan blive bedt om at indsende billeder eller videoer for at vurdere, om vi kan acceptere din returnering. Hvis din returnering accepteres, vil du modtage en returformular og kan fortsætte med nedenstående trin.
  3. Pak de produkter, du vil returnere, sammen med returformularen.
  4. Send pakken til vores returadresse. Du er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne.
  5. Når din pakke er ankommet og blevet kontrolleret, refunderer vi ordreværdien af de returnerede produkter inden for 5 arbejdsdage med den samme betalingsmetode, som blev brugt til at betale for dem.

Annullering af afgivne ordrer

Hvis du vil annullere din ordre, bedes du kontakte os på service@anjajensen.dk, så kundeservice kan se, om det stadig er muligt at annullere din ordre.

Beskadigede produkter ved ankomsten

Sikke en skam! Det kan desværre ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. Hvis du har modtaget et beskadiget eller forkert produkt, skal du kontakte os inden for 14 dage efter modtagelsen af produktet. Herefter udløber returperioden desværre.

Levering af forkerte produkter

Vi gør alt for at behandle alle ordrer korrekt. Desværre kan det nogle gange ske, at bestillingerne går galt, og at vi leverer det forkerte produkt til dig. Vi løser naturligvis problemet og sender dig den korrekte ordre gratis.

Ofte stillede spørgsmål om vores returpolitik
Hvis det stadig ikke er klart, har vi listet nogle ofte stillede spørgsmål om vores returpolitik her:

1. Hvad er returperioden?
Du kan returnere et produkt inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre.

2. Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge tilbage?
En fuld tilbagebetaling vil blive udstedt til den oprindelige betalingsmetode, når vi har modtaget, inspiceret og bekræftet, at produkterne ikke har været åbnet. Alle kunder skal kontakte os efter returnering af pakken og give os Track & Trace-oplysninger, så vi kan behandle tilbagebetalingen.
Bemærk: De fleste pengeinstitutter kræver i gennemsnit 3-5 arbejdsdage for at behandle refusionen.

3. Hvorfor kan skønheds- og sundhedsprodukter ikke returneres?
En liste over hygiejneprodukter, der ikke kan returneres og refunderes (listen er ikke udtømmende): undertøj, bikini, make-up, hårstylingsprodukter, skønhedsprodukter osv. Vi tager hygiejne og offentlig sikkerhed alvorligt og tillader ikke returnering af skønheds- og sundhedsprodukter af hensyn til alle vores kunders sikkerhed. Vi er ikke alene om dette. Andre udbydere af skønheds- og sundhedsprodukter tillader ikke returnering af de samme grunde.

Generelt kan produkter ikke returneres, hvis en af følgende betingelser er opfyldt:

  • køberen har selv repareret og/eller ændret de leverede produkter eller har fået dem repareret og/eller ændret af en tredjepart;
  • de leverede produkter er blevet udsat for unormale forhold eller på anden måde behandlet uforsigtigt eller i strid med formidlerens anvisninger og/eller er blevet behandlet på emballagen
  • hygiejneprodukter kan ikke tages tilbage og refunderes, hvis de er blevet brugt.

4. Skal jeg betale for min returforsendelse?
Ja, alle kunder er ansvarlige for omkostningerne ved deres returforsendelse.


5. Kan jeg returnere mit produkt uden at kontakte jer?
Nej, du skal kontakte os, før du sender en retur, da returadressen kan være forskellig fra den adresse, som din ordre oprindeligt kom fra.

6. Hvordan kan jeg kontakte dig?
Du kan kontakte os via e-mail på service@anjajensen.dk. Teamet hos Anja Jensen arbejder syv dage om ugen. Vi garanterer altid et svar inden for 3-5 arbejdsdage og er glade for at hjælpe dig!